To przykre jak się czyta...ale u Kolegi jest zastosowana stara metoda Atera...a tera wymienimy to,a tera wymieńmy tamto...ale może nie da rady inaczej,w końcu się trafi.Nawet w ASO chyba będzie podobnie.Dobry diagnosta,przegląd kompa potrzebny.Szukam na forum przestudiowane?EGR,kostka,wtryski,wydatki ciśnień,izolacja przewodów...lampka STOP,SERV to już poważny błąd,jakie były pierwsze objawy,zapalenia lampek ostrzegawczych?
Ten kardiogram+spiralka to błąd elektroniki,woda w paliwie,świece zapłonowe.Silniczek to monitoring emisji.Silniczek z napisem STOP to zaburzenia układu wtryskowego,wskażnik temperatury chłodzącej.Na pewno są powiązania,co,jak,w której kolejności i ile sztuk się zapala,zapaliło.Najpierw są ostrzeżenia,potem stały alarm.SERV,STOP to do ASO,serwis Renault
