Tak jak pisze
a-kwiaty przegrzane tarcze. Powodów szukać musisz sam wg wskazówek z postu powyżej. A do tego wiele zależy od techniki hamowania.
Jeżeli po ostrym dohamowaniu przed skrzyżowaniem trzymasz wciśnięty hamulec to jest jeden ze sposobów na skrzywienie tarcz. Wjazd w kałuże na rozgrzanej tarczy również.
Przede wszystkim sprawdź temperaturę felg po normalnej jeździe (takiej jak na co dzień uskuteczniasz). Jeżeli będą ciepłe lub gorące to tarcze na pewno się przegrzewają.
Podnieś przednie koła i obracaj (na luzie). Jeżeli opór będzie znaczny to prawdopodobieństwo zapieczonych tłoczków jest spore...
Jeżeli nie, to prawdopodobnie klocki faktycznie są do d... i przegrzewają tarcze. Wymieniałeś je razem z tarczami?
I zrób rachunek sumienia. Po czym dokładnie zaczęło znów szarpać kierownicą?