przez czarek0402 środa, 10 grudnia 2014, 11:42
Światło stopu w klapie ... też miałem problem kiedyś. Po rozebraniu klosza była woda ... od spryskiwacza, więc ustawienie kąta pryskania spryskiwacza, poprawienie wejścia kabla zasilającego silikonem, wyczyszczenie gniazda żarówki z nagaru.
Światło stopu boczne ... brak masy głównie, ale nie koniecznie poprzez kabelki masowe z karoserii tam, ale poprzez brak styku w wielowtyku w lampie, te blaszki trzeba było odpowiednio dogiąć wobec siebie, do tego możliwa wymiana żarówek standardowo, psikanie kontakt sprayem, poprawa masy, usuwanie śniedzi, no i czujnik przy pedale hamulca.
Problemy ze światłami stopu ... ujawniają się na przykład w czasie jazdy, podczas dojazdu do skrzyżowania, gdzie akurat chcemy skręcać, włączamy kierunkowskaz, słychać i widać normalną pracę kierunkowskazu, podczas dojazdu z reguły hamujemy, redukujemy bieg, jak wciskamy pedał stopu, wtedy kierunkowskaz przyśpiesza częstotliwość pracy, widać po mignięciach, nie słychać go jednak.
Renault Kangoo 1.5dci Korsika Blau 2003