przez Mascot niedziela, 16 kwietnia 2017, 13:06
Odradzam dTi. To stara jednostka wywodząca się z 1.9D F8Q, później z turbo F8QT. Ostatecznie zrobili F9Q czyli dTi z pompą rotacyjną. W Kangoo byly 80 konne, tak jak w Megane I w końcowej fazie produkcji.
Drogi rozrząd, liczne wycieki oleju spod miski olejowej, dekla zaworów. Dodaj do tego spore przebiegu, duże zaniedbania serwisowe. Za taką kasę nie ryzykowalłbym. Kolega miał co prawda 1.9D kupione za małą kwotę. Skończył na zlomie po roku uzytkowania.
Kangoo 1.5 dCi ( 85km ) Helios 2007, niebieski Menthe TE J42
Zadomowiony - 22.06.2012 ( 235 595 km )
Druga belka wjechała pod budę - 15.11.2019 ( 330 450 km )
100 000 km z kangurem - 30.05.2020 ( 335 595 km )