Pali jak smok i wogle....

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Pali jak smok i wogle....

Postprzez Mirkirst wtorek, 13 grudnia 2005, 10:26

Witam wszystkich. Jestem chyba raczej nieszczęśliwym posiadaczem kangoo 1.9 D55 z 2000 roku. Zaznaczam że nie wiem ila auto ma przebiegu i pewnie dlatego są problemy. Po pierwsze jak odpalam silnik to zawsze musze go sporo kręcić nie zapali na strzała nawet jak jest ciepły. Natomiast rano jak go odpalam to trzasa zaworami niemiłosiernie. Nawet stare ciągniki tak nie odpalały jak on. Byłem w serwisie Renault wymienili mi wtryskiwacz i powiedzieli że to jego wina. Zapłaciłem 1300zł i dalej jest to samo oni twierdzą że to normale :? Najgorsze że fura pali 10litrów na mieście i 6,5 na trasie zaznaczam że nie woże ciążarów max. 50kg ładunku. Moje pytanie jest nast epujące co sie zepsuło maił ktoś takie problemy?? Ile powinien palić taki silniczek i ile powinien wyciągnąć gdyż ten max. co potrafi to 130km/h. No chyba że ma już 500tyś . przebiegu i jest to normalne.. A świece żarowe też są nowe
Avatar użytkownika
Mirkirst
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 13 grudnia 2005, 00:00

Postprzez misiek288 wtorek, 13 grudnia 2005, 10:43

może wina jest w pompie wtryskowej bo np. poprzdnik jeździł na opale lub podczas wymiany rozrządu została żle ustawiona. mam taki sam silnik i spalanie podczas jazdy po zatłoczonym krakowie wynosi 6,5-7,5l, na trasie przy obciążeniu ok 400kg i szybkosci nie przekraczającej 100km/h ostatnio wyszło mi 5,8l., na trasie przy obciązeniu takim jak Ty wozisz czyli 50kg ok 4,7l.
Avatar użytkownika
misiek288
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 537
Dołączył(a): czwartek, 10 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Mirkirst wtorek, 13 grudnia 2005, 14:27

Jeszcze jedno. Kangoo ma niekiedy napady agresji :lol: To znaczy przestaje klekotać jak to pracują disel i zaczyna chodzić cicho i bardzo dobrze się rozpędza naprawde da się to odczuć. Nie wiem czym to jest spowodowane ale właśnie ma takie dziwne zachowania.
Avatar użytkownika
Mirkirst
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 13 grudnia 2005, 00:00

Postprzez dominik wtorek, 13 grudnia 2005, 21:25

No patrz a ten sam wtryskiwacz (orginalny sterujący) nie w serwisie tylko 800 pln,miałem takie objawy ale po wymianie elektrozaworu kąta wyprzedzenia zapłonu ustąpiły, robiłem sam, serwis po podłączeniu kompa (122 pln) wycenił naprawę na 2100 pln 8O :?:
F8Q 1,9/65/ 283 kkm, 1999r GRIS FJORD MET. 2CT (920) klima,relingi,zahaczony,CB,naklejki klubowe, Leichtmetallfelgen
Obrazek
Avatar użytkownika
dominik
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 589
Dołączył(a): poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Góry Świętokrzyskie

Postprzez Gość środa, 14 grudnia 2005, 19:44

ja w swoim 1,9d wymienia³em te¿ wtrysk steruj±cy bo chodzi³ jak traktor ale kupi³em u¿ywany za 300pln i lux nie mam co narzekaæ chodzio cicho
Gość
 

silnik napewno Ci nie padł

Postprzez Aleksander czwartek, 15 grudnia 2005, 11:14

Silnik masz napewno ok tych modeli nie da się tak szybko zajechać,popracuj nad elektrozaworem ewentualnie pompa!!!!!! Ja mam 1.9 diesel d 65 i pali jakby nie jechał 5,5 l a przebiegu ma 235000 można nim poszusować do 160/h
Aleksander
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 57
Dołączył(a): sobota, 28 maja 2005, 23:00

Postprzez Gość czwartek, 15 grudnia 2005, 21:48

O co chodzi z tym wtryskiem sterujacym?? jak go sprawdziæ i gdzie jest
Gość
 

Postprzez mikolaj19d55 czwartek, 22 grudnia 2005, 01:20

tez sie pochwale

moje 55d wyciagnelo 170 z boxem na dachu, ale na paliwie austriackim i z lekkiej gorki. ale bylo :)
spalanie to w miescie 6,2-6,5 na trasie 5
Avatar użytkownika
mikolaj19d55
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 10
Dołączył(a): piątek, 11 marca 2005, 00:00


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron