przez Lukasz_Kangoo piątek, 27 lutego 2004, 13:12
Z tego co słyszałem, to oprócz zamontowania przetwornic i żarówek trzeba także zmieniać coś w samych reflektorach, bo normalnie w Kangoo strumień światła kierunkowany jest przez szkło (a dokładniej przez takie rowki które widać na szybce), a przy xenonach szkło jest gładkie. I jeszcze musi być automatyczne poziomowanie świateł oraz system czyszczenia świateł (np. spryskiwacze).
Zatem nie wiem, czy to takie proste.
PS. Jak zmieniłeś światła na 100/80 (i to wcale nie są xenony, tylko gaz jaki w nich się znajduje ma jego domieszkę) to bardzo musisz dbać o poprawne wyregulowanie świateł, bo będziesz wszystkich oślepiał.
BTW te żarówki nie są dopuszczone przez przepisy zarówno polskie jak i unijne.
Lukasz Stawiarski
KANGOO 1.4 (K7J) CB
Warszawa #GG - 2535619
K.A.N.G.O.O.: Kinetic Artificial Neohuman Generated for Online Observation