
Najpierw trzeba pojeździć. Bo z lekka bzdury. Ale nie będę się rozpisywał, po prostu najpierw trzeba pojeździć a potem stwierdzać takie oczywiste oczywistości. Wszystko zależy od profilu, optimum jest bok bieżnika i osadzenie na feldze w jednej linii, ale trapez pod wieloma względami jest gorszy niż balon.shoti napisał(a):195 na feldze 5,5 ładne nie będzie (chyba ,że platfuso kapec sie komuś podoba) ale praktyczne owszem i będzie....nigdy nie zarysujesz felgi o krawężnik(oczywiście nie mówie o praktyce szybkiego pokonywania zakrętów
- choc to musi być ciekawe jak po wyjściu z zakretu kangoo nie tylko wróci do pionu ale jeszcze gibnie sie z lewej na prawą ze 3 razy równolegle do osi podłóżnej auta...w quake to sie nazywa strejfowanie
:P:P)
zuwik napisał(a):Najpierw trzeba pojeździć. Bo z lekka bzdury. Ale nie będę się rozpisywał, po prostu najpierw trzeba pojeździć a potem stwierdzać takie oczywiste oczywistości. Wszystko zależy od profilu, optimum jest bok bieżnika i osadzenie na feldze w jednej linii, ale trapez pod wieloma względami jest gorszy niż balon.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości