Ja bym tego silniczka krokowego nie odrzucał na 100%.. wymieniony był na nowy/ czy na używany..?
Najlepiej pojechać na dobry komputer i zrobić zrzut "Live data" i zobaczyć wykres na jednej stronie: napięcie sąd 1 i 2 , położenie przepustnicy, obroty silnika wzajemnie względem siebie.
to pokaże czy sonda nie wariuje, i czy czujnik poł. przepustnicy nie jest walnięty.
silniczek krokowy też może być pokazany, ale to są wartości kroków i niewidziałem jeszcze jak wygląda wykres przycinającego się silniczka.. czyli działającego z opóźnieniem=nierówna regulacja..
wyczyszczenie przepustnicy też może być..
Na lepszych interfejsach diagnostycznych pokazane będzie także "Wypadanie cylindrów", które błędu do komputera nie wrzuca.., i tylko na żywo pokazuje podczas wypadnięcia że wypadł..
ważne także aby to pod obciążeniem testować, bo na luzie zazwyczaj jest ok.
Poza tym warto sprawdzić wtryskiwacze / przeczyścić może nawet i kontrolnie z tesko kupić do benzyny/wtrysków i sprawdzić..
znajomy gazownik zaleca czasami dolanie MIXOLU (olej dla dwusuwów) do paliwa, żeby przesmarował i wyczyścił wtryski.. kto wie, może nawet trochę może taka mikstura i uszczelnić lejące..
Cewkę warto sprawdzić..
jak jest przestrzelona, to może iskra nie dolatywać do świec..
TO taka mala lista..
