1. Zrobiony przeglad silnika ogolny
2.Wymiana calego rozrzadu z rolkami, napinaczem i paskiem
3.Ustawienie zaworow na zero,wymiana pompy wody,
4.zawieszenie, sprężyny z tyłu wymiana, gałki sworznie wahacze przód,
5.hamulce przód nowe tarcz nowe klocki tył regeneracja, bębny nowe okładziny
6.wymiana drążka reakcyjnego, nowe połączenia,
7.wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów, wymiana plynu hamulcowego
Powyzsze informacje sa od moich chlebodawcow.Nie wiem jak je sprawdzic ale skoro tak mowia, to pewnie tak jest.
To co bylo robione przy mnie i z moim udzialem:
1.Wymiana chlodnicy, (zdarzyla mi sie jazda w korkach, ze zaczelo sie kopcic spod maski, po otwarciu i dotarciu do celu wszystko sie gotowalo),
Po wymianie chlodnicy wskazowka temperatury ustawia mi sie dosc szybko, srednio po 5 minutach jazdy przed przedostatnia duza kreska i ile bym nie jezdzil to tak tkwi, ewentualnie posunie sie bezposrednio na przedostatnia duza kreske.Jezdze dosc ostroznie(firmowe auto-lepiej zeby z roboty nie zwolnili:))))).100 km/h nie uswiadczylem jeszcze, na prostych trasach 80-90 gdy nie mam drabiny a z reguly trzymam sie 60-70 i 4 biegu:)))).5 wiec niemal nieuzywana.....Czasami sa sytuacje na drodze, ze trzeba przygazowac i dac w d....e kangurowi ale to sie zdarza sporadycznie o ile wymaga tego sytuacja.Musze powiedziec, po doswiadczeniach ze swoimi prywatnymi autami czyli MB 190 benzyna(kupilem
uzywke),ford probe 2,5(tez uzywka), yaris nowy(po 2 latach mialem powazny wypadek-sprzedalem wraka), to kangur zwazywszy na wiek i przebieg ok 150 tys km to sprawia sie calkiem niezle
jesli chodzi o silnik(zwawy jak na 1.2), hamulce, kulture pracy.....jako auto przeznaczone do jazd serwisowych.
Zaczalem sie przyzwyczajac do jazd tym autem.Obliczylem srednio(srednio!-jezdze tym chyba z m-c lub ciut wiecej sam), ze spala mi okolo 7 l pod warunkiem, ze bak ma 45 litrow(wstyd ale piszac tego posta nie sprawdzilem tego a w manualu chyba tego nie podaja o ile dobrze "przekopalem" manual.Sugerowalem sie kontrolka, gdy sie zaczynala swiecic.Po zatankowaniu do pelna wskaznik pokazuje o wiele wiecej niz full........
Generalnie kontrolka swieci mi sie i raz zatankowalem 44,5 litra, teraz 42 litry.Cala moja wiedza dotyczaca aut (jest uboga-przy swoich niewiele sam robilem), tutaj padam na kolana.......
Prosze o podpowiedzi szczegolnie na te pogrubione partie co moge sprawdzic.Jestem elektryk/elektronik jesli to cos moze pomoc.....Najbardziej frapuje mnie ta sprawa z wskaznikiem temperatury.W innych autach jest czujnik w chlodnicy a tutaj nie ma.....montowalem nowa chlodnice....
Inne:
swiatlo cofania jest do bani....., myslalem, ze nie dziala:)())))
nawiew naprawilem, przepalone styki w kostce, klakson tez,zle styki przy syrenie,
ostatnio mialem klopot z zamknieciem szyby od kierowcy, byl deszcz....lubie miec powietrze w aucie i pale.....
Pozdrawiam serdecznie......i mam nadzieje, ze ktos mi pomoze.......
