mullann napisał(a):ahh te testy długo coś trwają.......
Moje zdanie na temat tej firmy to: VTECH = firma No-Name
No może nie do końca "no name" bo strona www bardzo łądna i marketing w necie też
ale możemy śmiało powiedzieć, że na dzień dzisiejszy skuteczność boxa (powerboxa) firmy Vtech w kangoo 1.5 dci 105 km jest podobna jak boxów noname.
I nie piszę o boxach co jest tam jeden opornik i potencjometr , ale o cyfrowych boxach z allegro za 700 pln regulacją programów od 0 do 9 tak jak w boxach firmy vtech.
W obydwu przypadkach przy zastosowaniu programów wysokich (ostatni i przedostatni najwyższy) występują usterki podczas jazdy - szczególnie nie miłe przy wyprzedzaniu - bo auto nagle traci moc.
Natomiast przy zastosowaniu programów niższych - błędy oczywiście nie występują, ale nie jest to przyrost warty wydania 1500 pln w przypadku boxa Vtech.
Także na dzień dzisiejszy moja rada - kupujcie tańsze rozwiązania lub róbcie program - i to też nie koniecznie wybierając najdroższą ofertę.
Piszę to opierając się na własnych doświadczeniach :
- Kangoo 1.5 dci 82 (102) km - program Vtech (koszt 1500 pln) - przejechane bez problemu 70 000 km na programie i autko dalej jeździ bez jakichkolwiek problemów.
- Trafic 1.9 105 (130) km - program firmy "No name" - przejechane 120 000 na programie i autko jeździ dalej bez problemów.
- Kangoo 1.5 dci 105 + box Vtech (koszt 1500 pln) przejechane 15 000 km - drugi raz bym tego boxu nie kupił tylko bym wybrał tańsze rozwiązanie.
A tak na koniec - mój box co go używam w Kangoo testowałem w fordzie Kuga (jest to też box dedykowany przez Vtech do Kugi) bo ma komputer z tej samej rodziny.
I tak samo na wysokich programach wychodzą błędy - może nie tak często jak w kangoo ale wychodzą.
Tak samo jak w przypadku Kangoo na niższych nie wychodzą, ale wtedy to nie czuć za bardzo różnicy.
No i zmojej strony to tyle.
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km