Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez lukzielinski piątek, 5 marca 2010, 17:48

Witam Panowie,

Mam usterke : nie działa mi wspomaganie, dolałem więc oleju przekladniowego do zbiorniczka i teraz widzę że mam wyciek oleju w okolicach paska klinowego.
Ktoś może z Was wie czego może być do uszkodzenie ?/?

Przy okazji zapytam w jaki sposób naciąga się hamulec ręczny w kangurze ?

pozdrawiam,
Łukasz
Avatar użytkownika
lukzielinski
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 22 grudnia 2008, 21:26
Lokalizacja: Pińczów/Wiślica

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez istanbul piątek, 5 marca 2010, 18:38

Z 1 pytaniem nie pomogę , a co do 2 , to musisz się dostać pod samochód , w okolicy tylnych kół biegną linki , które rozdzielają się w pewnym momencie - tam zauważysz pokrętło , którym regulujesz naciąg

pozdrawiam
istanbul
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 329
Dołączył(a): czwartek, 4 lutego 2010, 19:34
Lokalizacja: Kraków

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez lukzielinski piątek, 5 marca 2010, 18:53

istanbul napisał(a):Z 1 pytaniem nie pomogę , a co do 2 , to musisz się dostać pod samochód , w okolicy tylnych kół biegną linki , które rozdzielają się w pewnym momencie - tam zauważysz pokrętło , którym regulujesz naciąg

pozdrawiam


Dzięki wielkie za pomoc.
Avatar użytkownika
lukzielinski
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 22 grudnia 2008, 21:26
Lokalizacja: Pińczów/Wiślica

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez Lucass piątek, 5 marca 2010, 19:04

No z tą regulacją to nie do końca tak prosto, ale fakt, bardzo skomplikowane nie jest
viewtopic.php?f=77&t=2669&p=29918&hilit=awaryjn*#p29918
Jeżeli masz mechaniczną pompę wspomagania to prawdopodobnie cieknie z pompy. Może tylko z wyjścia przewodu wys.ciśnienia, a może nie. Trzeba dokładnie powycierać i sprawdzić skąd cieknie.
Uważaj, żeby nie zalało paska, bo będą większe problemy.

Z 1 pytaniem nie pomogę , a co do 2 , to musisz się dostać pod samochód , w okolicy tylnych kół biegną linki , które rozdzielają się w pewnym momencie - tam zauważysz pokrętło , którym regulujesz naciąg
To raczej o korektorze siły hamowania. Jego raczej nie ruszaj, bo to naprawdę trzeba wiedzieć jak, żeby hamując nie iść bokiem ;)
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez lukzielinski piątek, 5 marca 2010, 19:13

Lucass napisał(a):Uważaj, żeby nie zalało paska, bo będą większe problemy.


A to dlaczego ?
Avatar użytkownika
lukzielinski
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 22 grudnia 2008, 21:26
Lokalizacja: Pińczów/Wiślica

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez Lucass piątek, 5 marca 2010, 19:17

Przestanie być paskiem klinowym, a stanie się ślizgowym. ;)
Jednym słowem stracisz napęd tego, co powinien napędzać.

PS do mojego poprzedniego posta.
Korektor siły hamowania tylnych kół jest tylko przy zwiększonej ładowności.
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez lukzielinski piątek, 5 marca 2010, 19:20

Jutro zobacze skąd mam być ten wyciek, a tak na marginesie to czego uszkodzenia mogę się spodziewać ??
Avatar użytkownika
lukzielinski
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 22 grudnia 2008, 21:26
Lokalizacja: Pińczów/Wiślica

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez Wiz piątek, 5 marca 2010, 19:26

Lucass napisał(a):PS do mojego poprzedniego posta.
Korektor siły hamowania tylnych kół jest tylko przy zwiększonej ładowności.


Ale nie ma go w egzemplarzach wyposazonych w ABS :evil:
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez lukzielinski wtorek, 16 marca 2010, 20:34

Zlokalizowałem wyciek... wąż który jest w aluminiowej oplocie,który przebiega obok wydechu, ma lekkie pęknięcie i cały olej własnie przez niego wycieka.
Panowie pytanie do Was wąż kwalifikuje się do wymiany czy może da się go uratować ??

Jeśli nie da to powiedzcie mi moi drodzy jak mam go zdemontować....
Avatar użytkownika
lukzielinski
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 22 grudnia 2008, 21:26
Lokalizacja: Pińczów/Wiślica

Re: Niedziałające wspomaganie = wyciek oleju

Postprzez Lucass wtorek, 16 marca 2010, 21:23

To wąż wysokiego czy niskiego ciśnienia?
Jeżeli guma (niskie) to wymiana.
Jeżeli metal (wysokie) można próbować łatać.
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron