musisz jeździć z kratką, auto ciężarowe musi mieć odgordzoną przestrzeń ładunkową od pasażerskiej, nie musisz przy sobie posiadać homologacji czy jej wyciągu, wystarczy dowód z wpisem, bo taki wpis wydaje sie na podstwawie wypisu z homologacji podczas pierwszej rejestracji potem papier możesz wyrzucić do kosza

na granicy nie maja prawa cie skierowac na pas dla "tir" ani sam sie tam nie pchaj

tirowcy cię zabiją a pogranicznicy wyśmieją przeceż tu chodzi o rodzaj przewozu i DMC auta, winiet też nie musisz kupować bo to powiązane z DMC, kratka ma o tyle kożyści że w części TU masz zniżkę za fakt posiadania ciężarówki

w podróży stała przegroda (zresztą w kangoo to aż 2 śruby i nie ma przegordy) niezastąpiona ładujesz atuko po dach i bierzesz 4 pasażerów i jedziesz bezpiecznie i w miare wygodnie

podsumowując: same plusy a jeden minus
