1. Nieszczelny otwór anteny radia. Woda dostaje się pomiędzy podstawę anteny i blachę i otworem dostaje się do wewnątrz i spływa sobie wzmocnieniem i po słupkach na podłogę.
2. Nieszczelne przejście przez ścianę grodziową z komory silnika (a raczej z błotnika) do wewnątrz. Woda, która spływa z przedniej szyby i dachu, wpływa przez kratkę nad zbiornikiem płynu spryskiwaczy i zamiast, jak instrukcja każe, spłynąć na dół błotnika, spływa po wiązce kabli przez nieszczelne uszczelnienie

3. Zatkany odpływ klimy. Woda z podszybia zamiast rurką lub chociaż otworem w ścianie grodziowej wypływać pod silnik znajduje sobie ujście do wewnątrz. Ale to chyba rzadki wypadek bo ten otwór vel rurka jest naprawdę spory i żeby go zatkać trzeba byłoby mieć tam niezły ogródek.
4. Nieszczelna uszczelka szyby przedniej. No comment.
5. Brak lub nieszczelne zaślepki otworów montażowych bagażnika dachowego. Pod wkrętkami powinny być gumowe uszczelki.
6. Dziurawa podłoga

Jeżeli o czymś zapomniałem to trzeba będzie przebrnąć przez te 18 stron, bo mnie też się nie chciało


O możliwych przeciekach z otwieranego dachu nie pisze, bo chyba nie masz
