Opis – mało fachowy (nie mam instrukcji z opisem ikon w tablicy rozdzielczej-nie udało mi się znaleźć torby kangura) ale mam nadzieję ,że n/w wystarczy.
W ostatnich minutach pracy silnika ok. 3 razy zgasł lecz nadal dawał się uruchomić i można było kontynuować jazdę.
Obecnie objawy są następujące:
I Przed włożeniem kluczyka w stacyjkę (odłączony zamek centralny ):
1/Podczas montażu naładowanego akumulatora -lekkie iskrzenie –jedyny odbiornik prądu to imobilajzer
2/Kontrolka imobilajzera miga ok.60x na minutę
3/Swiatła ,radio działa
II Po przekręceniu kluczyka w pozycjie praca-rozruch:
1/Kontrolka imobilajzera świeci w sposób ciągły i nie gaśnie
2/Rozrusznik nie kręci
3/Mruga kontrolka ciśnienia oleju ze zmiennym natężeniem jasności (ikona olejarki)
4/Nieregularnie mrugają kontrolki świec żarowych(symbol spirali) i awarii elektrycznej (spirala wpisana w prostokąt)
5/Słychać odgłos pracy przekaźników-(nieregularnie)
6/Nie wiem jak z kontrolką otwartych drzwi (bo świeciła się zawsze)
7/Wszystkie pozostałe odbiorniki poza w/w działają.
Uprzedzając ewentualne pytania dodam:
Użycie 2-giego kluczyka nic nie zmienia.
Odłączenie i zamiana akumulatora na cały dzień –nic nie zmienia.
Bezpieczniki są sprawne .Przewód masowy solidnie zamontowany.
Czy uszkodzony rozrusznik –jego zasilanie może dawać w/w objawy?
Pproszę znawców tematu o pomoc w wytypowaniu przyczyny usterki.
