przez agentusek poniedziałek, 3 grudnia 2012, 13:10
Witam Was.
Postanowiłem podczepić się pod wątek w temacie zbieżności.
Wymieniali mi drążki skrętne w belce (wymontowałem i wysłałem kurierem do regeneracji belkę), wymieniłem z tyłu amortyzatory, potem wymieniłem z przodu amortyzatory i sprężyny. Po tej samodzielnej wymianie na suchym auto prowadzi się dobrze ale wystarczy trochę mokrego (nie mowie o lodzie) i autko zaczyna tańczyć. Mam wrażenie, że prawe kolo sobie a lewe sobie, podczas gdy kierownica jest ustawiona na wprost. Dzieje się to tez podczas gdy np. wjadę na podwójna ciągłą.
Opony w nie najgorszym stanie, napompowane, przed wymianami z autkiem wszystko było ok.
Mój były sąsiad- mechanik powiedział żebym podjechał na ustawienie zbieżności a przed ustawieniem żebym sprawdzili czy żadnych luzów nie ma.
W związku z powyższym mam pytania:
1. czy faktycznie mogla się zbieżność zmienić po zmianie w/w elementów.
2. czy w moim modelu robi się geometrie czy tylko zbieżność?
3. czy po zmianie wahaczy jeszcze raz będzie trzeba zbieżność robić?
dotyczy Kangoo 1,5 DCI 2004.r osobówka.
z góry dziękuje za odpowiedz.
żółty, helios 1,5 Dci;5-cio osobowy; 2004r; 60,00 kW w dowodzie.. a na szafie 152kkm i wciaz przybywa...
Z uzytkowanych 126p bis; nissan micra; polonez; astra F; mitsubishi Lancer chyba Torbacz najlepiej sie spisuje.