

zuwik napisał(a):... A reszta to kwestia wyczucia lewej nogi ...
zuwik napisał(a):Sławku Twoje rady dotyczą chyba bardziej diesla. W benzyniaku (D7F to wyjątek) max moment jest przecież też bardzo wysoko i nie wmówisz mi, że jazda na obrotach rzędu 4ooo/min jest najbardziej ekonomiczna![]()
zuwik napisał(a):Co do jazdy oszczędnej bądź szybkiej bez obrotka - nie zgodzę się i to absolutnie.
czerja napisał(a):czyli podsumowując wszystkich biegi zmieniamy wtedy kiedy....mamy ochotę,oszczędności minimalne(chyba że ktoś lubi 70 mieć na 3 biegu itp.) a każdy ma jakiś swój styl z którym mu wygodnie i jeżeli kangurek go mocno nie opiep.... to znaczy że jest dobrze![]()
andrzey napisał(a):I tu jest problem piszecie cały czas o obrotach a ja mam tylko prędkościomierz. W duzym fiacie (DF) miałem narysowane na prędkościomierzu przy prśdkości numer biegu na który mam wrzucić a tu nic takiego nie ma.
zuwik napisał(a):Jeśli chodzi o górę to się nie przejmuj - Kangoory mają odcięcie więc silnika nie "przekręcisz".
Sciagnij sobie skądś rozkład mocy i momentu, tam w rzędnych masz podaną prędkość - wszystko będziesz widział.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość