przez michalxtreme piątek, 16 kwietnia 2010, 20:39
Witam i z problemem do kolegów. Panowie i Panie blok silnika suchy.Skrzynia cała w oleju.Jedynka i wsteczny wbijają się kiedy który chce.Ja mu jedynke a ona wsteczny.Ja mu wsteczny a ona jedynkę.Co jest z tą skrzynia biegów?Problem istnieje przy zimnej skrzyni i silniku.Po rozgrzaniu znika.Proszę o rady.
Renault Kangoo 1,4 RT + całe mnóstwo "hand made" - zwierz to mój pupil !! Dbam jak mogę !!
przez michalxtreme niedziela, 18 kwietnia 2010, 08:44
Powiem tak.Zachlapana jest od spodu praktycznie cała skrzynia i dół bloku silnika.A poza tym zauważyłem coś niepokojącego.Wg. mnie brakuje jakiegoś elementu.Wyskoczę do furki. Walnę zdjęcie i zaraz pokarzę.
Renault Kangoo 1,4 RT + całe mnóstwo "hand made" - zwierz to mój pupil !! Dbam jak mogę !!
Skrzynie w kangoo generalnie leją z uszczelniacza wybieraka. TTTM. Nie mam sensu z tym walczyć dopóki wyciek nie jest znaczny. Po prostu czasem można wytrzeć. Szczerze mówiąc nie pamiętam czy w 1,4 coś tam powinno być, ale chyba nie. Ta zębatka to po mojemu wieniec koła zamachowego. Czyli to nie skrzynia, a silnik.
przez michalxtreme czwartek, 10 czerwca 2010, 10:47
I ponownie zauważyłem problem z skrzynią.Na zimnym silniku jedynka i dwójka strasznie ciężko wchodzą i trzeba "celować".Po rozgrzaniu silnika to ustępuje.Wchodzą jak w masło i bardzo precyzyjnie.Cóż się może dziać???
Renault Kangoo 1,4 RT + całe mnóstwo "hand made" - zwierz to mój pupil !! Dbam jak mogę !!